Despre blog

Bine ati venit pe blogul meu, unde voi scrie despre diverse subiecte, pe care desigur le voi pune pe categorii. Subiectul care imi va ocupa cel mai mult spatiu va fi religia. De ce?
In ultimii ani am inceput sa discut cu ateii despre convingerile lor. Unii dintre ei au fost convinsi ca am dreptate, altii inca pun la indoiala convingerile mele. Asa ca pentru a pune ordine in aceste convingeri, si pentru ca ateii si crestinii sa le poata vedea, am decis sa scriu acest blog. Dar spre deosebire de altii care doar intra direct in mijlocul subiectului, eu voi incepe cu inceputul, si voi continua incetul cu incetul (daca voi sari peste un subiect, voi rearanja ordinea posturilor). Deaceea va rog sa respectati cateva conditii:
1) Atunci cand postati comentarii: sa nu sariti de la un subiect la altul (ex: de la geneza, la ce a facut Iisus). Asteptati. Voi ajunge si acolo, si cand va fi timpul vom discuta si despre acel subiect. In cazul in care subiectele se leaga, voi raspunde la comentariul vostru, dar voi incerca catdecat sa aman discutia pentru cand voi ajunge si la celalalt subiect. (pentru ca, in tratarea celuilalt subiect s-ar putea sa fie deja raspunsul la intrebarea voastra). Daca chiar doriti sa purtam o conversatie despre alte subiecte atunci contactati-ma la adresa de email new_id11@yahoo.com. In cazul in care aceasta conditie nu va convine si nu doriti nici sa ma contactati, puteti posta comentariul pentru a nu va uita ideea. Totusi va voi ruga sa respectati aceasta conditie.

2) Nu-mi puneti cuvinte in gura. Ca de exemplu, din ceea ce am scris anterior ati putea spune ca sunt crestin indoctrinat. Ei bine nu. Doresc doar sa intru intr-o polemica de-aceasta parte a baricadei. Sau: nu luati Biblia si la vederea unui citat sa-mi spuneti: „tu zici”. Ei bine nu zic. Biblia zice. Eu spun ca Biblia ar putea fi gresita in acea parte, si va voi explica in alt post de ce e Biblia gresita, deci va rog, nu-mi sariti cu comentarii despre „o Biblie perfecta”. Respectati conditia 1.

3) Daca doriti sa comentati despre ceva, comentariile ca „argument invalid”, „total bullshit”, care nu sunt urmate de o justificare nu sunt admise. Veniti si voi cu un argument.

4) Cand cititi acest blog, nu luati tot ceea ce cititi ca un argument. Eu va voi putea da posibilitati sau interpretari. De exemplu: daca eu interpretez un citat din Biblie in felul meu, nu veniti cu alte interpretari, ci cu dovezi ca interpretarea mea e gresita. O interpretare, nu e gresita pana la dovezi contrare, indiferent ca acea interpretare e sustinuta doar un om. La fel si cu posibilitatile. Exemplu: „Constantin cel Mare nu a fost sfant, ci a fost doar un om care a sustinut crestinismul din interese politice.” E posibil nu? Indiferent ca toti ceilalti spun ca e altfel e posibil, pana la dovezi contrare.

5) Cand postati comentarii nu fiti agresivi, nu ridiculizati, mai bine zis incercati sa fiti placuti. Pe blogul meu aceasta polemica sper sa se desfasoare simplu, intr-o atmosfera calma, gen argument – contraargument,  nu intr-o atmosfera neplacuta.

Acestea fiind spuse, va rog sa ma scuzati daca voi supara pe unii, pentru ca s-ar putea sa supar atat crestini, cat si atei cu aceste idei. In cazul in care fac greseli ortografice corectiile (chiar si cele cu umor) sunt binevenite. In viitor voi incerca sa fac o versiune a acestui blog in engleza (mai pentru toata lumea). Nu stiu daca acel viitor va fi apropiat sau departat.

Alte subiecte pe care (sigur) le voi trata: banii, umorul.

Lasă un răspuns

